Terug

Veelgestelde Vragen

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen & Levering

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen gaat eenvoudig bij Make-Up Musthaves. 

- Zoek het product dat je wilt bestellen.

- Klik op 'Shop Nu'. Het product ligt nu in jouw winkelwagen.

- Klik vervolgens op 'Naar de kassa'. Wil je nog verder kijken? Geen probleem, het product blijft in de  winkelwagen liggen.

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen 4,95 euro. Als je voor meer dan 49 euro bestelt, verzenden wij gratis binnen Nederland en betalen jouw verzendkosten! En wat het extra leuk maakt.. wij doen er ook nog een leuke gratis verrassing bij als je voor meer dan 40 euro bestelt!

Voor leveringen naar België & Duitsland zijn de verzendkosten 6,95 euro, en vanaf 100 euro verzenden wij gratis en betalen jouw verzendkosten!

Voor leveringen naar Frankrijk zijn de verzendkosten 9,95 euro. 

1.3 Wanneer is het leveren van mijn bestelling gratis?

Vanaf 49 euro besteding verzenden wij gratis binnen Nederland!

1.4 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, wordt jouw bestelling de volgende dag geleverd.
De bestellingen die door de brievenbus passen worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd met PostNL. Pakketjes waarvoor de postbezorger moet aanbellen, worden geleverd van dinsdag tot en met zaterdag via PostNL Pakketten. 

Besteld opTijdstipBezorgd op*
MaandagVoor 17.00 uurDinsdag 
DinsdagVoor 17.00 uurWoensdag 
WoensdagVoor 17.00 uurDonderdag 
DonderdagVoor 17.00 uurVrijdag 
VrijdagVoor 17.00 uurZaterdag
Zaterdag  Dinsdag 
Zondag Dinsdag 

 

* Feestdagen uitgezonderd.


Voor leveringen naar België geldt 1 tot 2 werkdagen levertijd, voor Duitsland en Frankrijk moet rekening worden gehouden met 4 à 5 dagen levertijd.

1.5 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Er kunnen meerdere adressen worden ingegeven bij de bestelling, namelijk: het factuuradres en het afleveradres. Je kunt het pakketje laten afleveren op elk gewenst (werk- of woon) adres.

1.6 Kan mijn bestelling worden ingepakt als cadeau (en/of zonder factuur)?

Jazeker dat kan! Wij helpen je natuurlijk graag met een leuke verrassing. Je kunt gebruik maken van onze cadeau service, dan pakken wij jouw bestelling graag voor jou in. Onderaan jouw winkelwagen kan je de cadeauverpakking toevoegen aan jouw bestelling. Je kunt dan in het 'Opmerkingen' veld bij het bestellen aangeven wat er ingepakt mag worden en voor welke gelegenheid het is (bijvoorbeeld Algemeen, Verjaardag, Kerst, Sinterklaas, etc.) Dit kost 1,50 euro.

Hoeft het niet ingepakt te worden en wil je alleen geen factuur in jouw pakket of een persoonlijke boodschap toevoegen? Geef dit dan even aan in het 'Opmerkingen' veld, dan maken we dat voor jou in orde! 

1.7 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen of te annuleren.

1.8 Kan ik mijn bestelling laten leveren in het buitenland?

Ja, dat kan. Wij leveren, naast Nederland, ook in België, Duitsland en Frankrijk.

1.9 Het product dat ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, wat nu?

Je kunt ons altijd mailen om te vragen wanneer het product weer op voorraad is.

2. Betalen

2.1 Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt bij ons betalen via iDeal en creditcard (MasterCard of Visa). Daarnaast bieden wij ook de betaalmethode Mister Cash aan.  

2.2 Hoe werkt betalen met iDeal?

iDeal is een veilige en gemakkelijke betaalmethode waarvoor geen account of registratie is vereist en geen extra kosten aan verbonden zijn. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je eigen bankomgeving waar je kunt betalen. 
Iedereen die internetbankiert bij één van de volgende banken kan betalen via iDeal; ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot. 

2.3 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Via iDeal wordt jouw betaling direct verwerkt, waardoor wij snel jouw bestelling kunnen klaarmaken!

2.4 Hoe veilig is het kopen bij Make-Up Musthaves?

Het bestelproces is beveiligd en verloopt via een secure server (SSL-verbinding). Dit betekent dat al jouw gegevens versleuteld verzonden worden, waardoor het voor derden niet mogelijk is deze te ontcijferen.

3. Retourneren

3.1 Wat zijn de retourvoorwaarden?

- De verpakking is intact, het product is ongeopend en niet gebruikt.

- De retouraanvraag is binnen 14 kalenderdagen gedaan.

- Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 kalenderdagen retour worden gestuurd.

3.2 Hoe stuur ik een product retour?

- Download hier het retourformulier; 

- Vul het retourformulier in en e-mail deze naar [email protected];

- Stuur het product/de producten naar ons retour (kosten retourzending zijn voor eigen rekening). 

- Als dit allemaal goed is verlopen, storten wij het door jou betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen terug op jouw rekening.

3.3 Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na de ontvangst van de retourzending, storten wij zo snel mogelijk het door jou betaalde bedrag terug. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen staat het bedrag weer op jouw rekening.

3.4 Kan ik een product ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk, retourneren wel.

3.5 Helaas is een product beschadigd, wat nu?

Indien een product ondanks onze zorgvuldige verpakking is beschadigd, graag direct contact opnemen via de klantenservice. Dan zorgen wij voor een passende oplossing!

4. Mijn Account

4.1 Hoe kan ik een account aanmaken?

Bovenaan de pagina kun je klikken op 'account aanmaken'. Vul vervolgens het formulier in met je naam en e-mailadres en kies een wachtwoord. Met een account kun je onder andere gemakkelijker een bestelling plaatsen en je bestellingen bekijken.

4.2 Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja, je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen wanneer je met je account inlogt op onze webshop. Je kunt je contactgegevens aanpassen, maar ook het factuur- en afleveradres voor je volgende bestellingen!

4.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik bovenaan de pagina op 'inloggen'. Vervolgens kies je voor 'wachtwoord vergeten?', vul je e-mailadres in en wij sturen je wachtwoord opnieuw toe.

4.4 Hoe werkt mijn verlanglijstje?

Kom je leuke producten tegen in de shop en wil je deze graag onthouden? Dan kun je deze op je verlanglijstje plaatsen. Klik op het product dat je graag zou willen hebben en kies vervolgens voor 'zet op verlanglijst'. Wanneer je bovenaan de pagina op 'mijn account' klikt, verschijnen je persoonlijke gegevens. In het linkermenu kun je nu 'mijn verlanglijst' aanklikken. Hier zie je alle producten die je graag zou willen hebben!

Let op: Om gebruik te kunnen maken van het verlanglijstje moet je eerst een account aanmaken.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Make-Up Musthaves 9,5 / 10 - 4176 Reviews @ Kiyoh
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »